Pàgines

diumenge, 24 de gener del 2010

17/01/10 - Cap de la Gallina Pelada - Serra d'Ensija

Sortida sense presses des de BCN altre cop per estar a les 9 al bar a la plaça de Saldes. Com que es tancat, esmortzem al forn/cafeteria que te uns croissants molt bons.
Comencem a caminar prop les 11:00 h. la sortida amb força paradetes de reagrupament, ens porta unes 5 hores altre cop.
Sortida des de el pla de Palomera on deixem els vehicles, caminem per la pista fina la Font Freda i girem a dreta seguint un grup d'escolars que ens precedeixen. Comencem a pujar amb un
pendent que es va incrementant cada cop mes i es manté fins arribar a dalt. Passem per Les
Planelles, borejem el Clot d'Ensija i per fi arribem al refugi d'Ensija o Delgado Úbeda. d'aqui al
cim passem per la carena sobre el Llitzt i la natura ens permet de gaudir de l'admiració de dos
Isards que galopen pendent avall en veure'ns. Arribem al cim que està ple a bessar, fem paradeta per menjar quelcom iveure de la
bota que porta l'Andreu i cap avall altre cop.
Es pot fer com a matinal, però nosaltres hem preferit fer-ho sense presses.